5540

Srednja vas v Bohinju 74, 4267 , Srednja vas v Bohinju, Gorenjska

Galerija slik

Predstavitev

Srednja vas je idilična vasica sredi Zgornje bohinjske doline. Naša hiša stoji na vzhodnem delu vasi, od koder je lep razgled na venec Spodnjih bohinjskih gora, Rudnico, Studor ter Komno. Je izhodiščna točka za izlete v planine, pogorja Julijskih alp, planote Pokljuke ali obiska ostalih naravnih danosti, kot so korita reke Mostnice, slap Savica in Bohinjsko jezero, od katerega smo oddaljeni le 3 km.

NOVOSTI:

• brezplačni brezžični internet po celi hiši
• na novo zgrajena kolesarska steza ki vodi skozi čudovito naravo od Srednje vasi do Bohinjskega jezera ter naprej ob reki Savi, odmaknjeno od prometa, do Bohinjske Bistrice

Ponudba

V naši hiši vam nudimo en apartma za dve osebi ter en apartma za tri osebe. Vsak apartma ima tudi svoj balkon. Poleg tega imamo še dve dvoposteljni sobi s svojim balkonom, wc-jem in kopalnico. Nudimo pa vam tudi zajtrk, ki vam ga postrežemo v jedilnici oziroma v malo večji kuhinji za goste v pritličju hiše, ki jo lahko kadar koli uporabljate.

Apartmaji:

• apartma za 2 osebi
• apartma za 3 osebe

Zasebne sobe:

• 2 dvoposteljni sobi

Kako do nas

Najdete nas v središču Zgornje bohinjske doline, natančneje v Srednji vasi v Bohinju. Naša hiša s številko 74 se nahaja le 50m stran vzhodno od pošte v Srednji vasi. Do Srednje vasi lahko pridete iz dveh smeri:

1. IZ VZHODNE SMERI: Ko se pripeljete iz Bleda v Bohinjsko kotlino pri vasi Bitnje (to je vas pred Bohinjsko Bistrico) zavijete desno v klanec in samo sledite glavni cesti. Nato peljete še mimo vasi Jereka ter pot nadaljujete skozi vas Bohinjska Češnjica. Do Srednje vasi vas loči še 1km. Ta pot je najkrajša.

2. IZ ZAHODNE SMERI: Če se pripeljete iz Bleda v Bohinjsko Bistrico in pot nadaljujete proti Bohinjskemu jezeru v vas Ribčev Laz zavijete desno čez znameniti most in peljete mimo cerkve sv.Janeza. Pot nadaljujete po glavni cesti skozi vas Stara Fužina. Po dveh kilometrih vožnje peljete mimo vasi Studor in že ste v Srednji vasi.

Cenik

1 zvezdico

Trenutno ni ocen

Oddajte vaše mnenje

* Prosimo, upoštevajte: da bi preverili zakonitost vseh mnenj, ki jih objavimo, potrebujemo dokazilo o vašem sodelovanjem/obisku podjetja. Vsi objavljenei dokumenti bodo uporabljeni izključno le za namene preverjanja legitimnosti vašega mnenja glede podjetja.

Dodaj datoteke

Potrjujem, da so tukaj predloženi podatki resnični in točni. Potrjujem, da ne delam za tega ponudnika storitev, nisem konkurenca in nisem povezan z njim.
Z nadaljevanjem se strinjam s Splošni pogoji uporabe.