POPRAVILO AVTOMATSKIH MENJALNIKOV | SERVIS ROČNIH MENJALNIKOV Priporočamo
Galerija slik
Predstavitev
ovir ni so le izzivi
Ponosni smo na svojo dolgoletno tradicijo in izkušene ter certificirane avtomehanike, ki se že dolga leta ukvarjajo s popravili najrazličnejših vozil.
Specializirali smo se za področje popravil ročnih in avtomatskih menjalnikov vseh modelov vozil.
Vabimo vas, da nas obiščete v primeru, da potrebujete menjavo turbinskega polnilnika, menjavo olja v ročnem ali avtomatskem menjalniku, popravilo ročnega in avtomatskega menjalnika ali bi želeli opraviti diagnozo vašega vozila,
- diagnostiko vozil,
- celotno obnovo ročnega ali avtomatskega menjalnika kateregakoli tipa - DSG, CVT, Multitronic, S-tronic; Steptronic, ZF, Jatco, Aisin Warner, POWERSHIFT,
- servis in popravilo menjalnikov POWERSHIFT (vozila FORD, VOLVO, MITSUBISHI),
- menjavo olja v avtomatskih menjalnikih z napravo Manoll, pri čemer se opravi zamenjava celotne količine olja in ne samo olja v koritu,
- menjavo olja pri menjalnikih Multitronic (vozila AUDI) ter ustrezno prilagoditev najnovejšega software programa.
Poleg tega boste v naši ponudbi našli najrazličnejše rezervne dele za avtomatske menjalnike.
Če ste kdaj vozili avto z avtomatskim menjalnikom, potem veste, da sta med avtomatskim menjalnikom in ročnim menjalnikom dve veliki razliki:
V avtomatu za menjalnik ni pedala sklopke.
V avtomobilu z avtomatskim menjalnikom ni prestavnega mehanizma. Ko prenesete prenos v pogon, je vse ostalo avtomatsko.
Tako samodejni menjalnik (plus njegov navorni pretvornik) in ročni menjalnik (s svojo sklopko) dosežejo popolnoma isto stvar, vendar to delata popolnoma drugače. Izkazalo se je, da je način samodejnega prenosa čudovit!
Tako kot pri ročnem menjalniku je najpomembnejša naloga avtomatskega menjalnika, da motorju omogoča delovanje v svojem ozkem razponu hitrosti, hkrati pa zagotavlja širok spekter izhodnih hitrosti.
Brez prenosa bi bili avtomobili omejeni na eno prestavno razmerje in to razmerje bi bilo treba izbrati, da bi lahko avtomobil potoval z želeno najvišjo hitrostjo. Če bi želeli doseči največjo hitrost 80 km / h, je prestavno razmerje podobno tretji prestavi v večini avtomobilov z ročnim menjalnikom.
Verjetno nikoli niste poskušali voziti avtomobila z ročnim menjalnikom s samo tretjo prestavo. Če ste to storili, bi hitro ugotovili, da pri zagonu skoraj niste imeli pospeška, pri velikih hitrostih pa bi kričal motor blizu rdeče črte. Takšen avto bi se hitro izrabil.
Torej prenosnik uporablja prestavo za učinkovitejšo uporabo navora motorja in ohranja delovanje motorja pri ustrezni hitrosti. Pri vleki ali vleki težkih predmetov se lahko prenos vašega vozila dovolj ogreje, da se sproži prenos tekočine. Da bi zaščitili prenos pred resno škodo, morajo vozniki, ki vlečejo, kupiti vozila, opremljena s prenosnimi hladilniki.
Ključna razlika med ročnim in avtomatskim menjalnikom je, da ročni menjalnik zaklene in odklene različne serije zobnikov na izhodni gredi, da doseže različna prestavna razmerja, medtem ko v avtomatskem menjalniku enaka serija orodij proizvaja vse različne prestavne ročice razmerja. Gonilna naprava to omogoča v avtomatskem menjalniku.
Poskrbite za svoje vozilo že danes!
Zemljevid
Poslovna ocena
0.0 povprečje glede na 0 Mnenja
Trenutno ni ocen
POPRAVILO AVTOMATSKIH MENJALNIKOV | SERVIS ROČNIH MENJALNIKOV
ovir ni so le izzivi