Brezplačne informacije 080 34 22

ANTIFOULING ZAŠČITA | POPRAVILO JADRNIC | LAMINACIJA KOMPOZITNIH MATERIALOV

Zalog 6, 4204 , Gorenjska +386 (0)40 237 889
Pokaži pot
  • Naziv:
  • PROIZVODNJA IZDELKOV IZ PLASTIČNIH MAS, IZTOK JUSTIN S.P.
  • Naslov:
  • Zalog 6, 4204 Golnik
  • Davčna št.:
  • 49643002
  • Plačilna platforma:
  • IBAN SI56 0700 0000 2810 471 (odprt 15.12.2015, GB d.d., Kranj)
  • Odgovorna oseba:
  • Iztok Justin
  • Kontaktna oseba:
  • Iztok Justin
  • E-mail:
  • Govorimo:
  • Z vami že:

IZDELAVA IN SERVIS JADRNIC, PLOVIL

Brez kakovostnega in pravilno uporabljenega sredstva proti obraščanju ni uspešne plovbe. Zato včasih in na pravem mestu poskrbite za podvodno zaščito vašega plovila. Prenovo starega plovila kot tudi uporabo prvega antivezila izvajamo temeljito in zanesljivo. Po temeljitem pranju in brušenju podvodnega dela in nanosu temeljnega premaza se pri novih nanesejo dve plasti premaza. Glede na potrebe in želje naših strank spreminjamo vrsto antivegetativnega (trdnega, mehkega). Za naše uporabnike izbiramo le izdelke z dokazano kakovostjo. Vsa plovila so v glavnem obdelana s premazi in barvami. Seveda so premazi možni tudi z izbiro naročnika.

Veliko ljudi se odloči za popravila lastnih plovil, čeprav so ta popravila pogosto nedonosna, ker so plovila stara, in je njihovo popravilo velik projekt. Pred vsakim posegom v popravilo laminacije  plovila dobro preglejte plovilo in poskusite narediti nek "izračun", koliko bi to stalo. Preglejte vsako podrobnost na ladji, ker mnogi skrivajo dobro skrite poškodbe, zlasti na lesenih / plastičnih delih. Ta dva materiala nista ravno "najboljša prijatelja". Posebno pozornost je treba nameniti laminiranju lesa, ker les skozi leta prejema vlago. Če plastificirate les, poskrbite, da boste laminirali celo površino, tudi robove, tako da ne ostanejo v enem kosu "goli". Spodaj preberite, kako laminirati čoln ali del čolna, ki se sicer imenuje krmno zrcalo.

Plastificiranje sklepov na krmnem zrcalu

Kraj, kjer bomo delali
Z rdečo barvo bomo označili območje, ki naj bo kaskadno, tj. Nanesite 3 plasti steklenih vlaken. Laminirali  bomo celoten spoj med trupom čolna z dna in vsem okoli krmnega zrcala s klopjo zadnjega sedeža. Rdeča je označena za prvi štartni trak, ki ga bomo kasneje razširili z novimi steklenimi črtami.

1. Brušenje steklenih vlaken
Brušenje s kotnim brusilnikom steklemin vlaken / laminacije

Zbrusite s kotnimi brusilniki (plošča za brušenje P 100 ali P 120) vse kritične nepravilnosti, ki bi vas lahko motile kot tudi material v slabem stanju. Pred vsakim premazom se prepričajte, da je površina, na katero je laminat postavljen, popolnoma suha. Brušenje je nujno potrebno, ker se poliestrska smola ne lepi na gladke površine gelcoata. Ne pozabite postaviti maske za zaščito pred prahom.


pokličite nas in se pozanimajte še o ostalih naših storitvah:
ročna laminacija, popravilo plastike, laminiranje, izdelava jadrnice, izdelava jadrnice iz kalupa, antifouling zaščita podna jadrnice čolnov

Očistite prah
Očistite ves brusni prah

Preden začnete laminirati zlato pravilo je, da očistite površino, na kateri delate. Poliestrska smola ne trpi prahu. Če ne odstranite prahu, plasti iz steklenih vlaken se ne bodo prilegale dobro zlagale. Poskrbite, za stekleno blazino, dokler na njej ni smole, ne postavljajte na mokro dno ali prah.

pokličite nas in se pozanimajte še o ostalih naših storitvah:
ročna laminacija, popravilo plastike, laminiranje, izdelava jadrnice, izdelava jadrnice iz kalupa, antifouling zaščita podna jadrnice čolnov

Očistite mastno površino
Čiščenje maščobe

Očistite površino, kjer boste delali, maščobe. Za to delo boste potrebovali aceton. Aceton je odličen, ker hitro izhlapi. Površine iz steklenih vlaken je najbolje očistiti z acetonom!
pokličite nas in se pozanimajte še o ostalih naših storitvah:
ročna laminacija, popravilo plastike, laminiranje, izdelava jadrnice, izdelava jadrnice iz kalupa, antifouling zaščita podna jadrnice čolnov

Naredite trakove steklenih vlaken za laminiranje

Če želite uspešno opraviti to delo, morate pred postopkom plastificiranja pripraviti vse. Ko vstavite poliestrsko smolo, ne boste več imeli časa za rezanje novih stekel iz steklene blazine, ker se smola po določenem času začne gelirati in sušiti. Trakove odrežemo približno 30 cm dolgo in 12 cm široko. Izrežite več teh trakov, saj boste položili tri plasti steklene gredi. (Ne polagajte steklene blazine na tla, če je polna prahu ali vlage!) Pripravite valje za laminiranje steklenih vlaken.

pokličite nas in se pozanimajte še o ostalih naših storitvah:
ročna laminacija, popravilo plastike, laminiranje, izdelava jadrnice, izdelava jadrnice iz kalupa, antifouling zaščita podna jadrnice čolnov

Sestavite poliestrsko smolo!
Mešanje poliestrske smole

Zlato pravilo v tem poslu je, da je poliestrska smola na koncu. Vzemite plastične posode, v katerih boste mešali smolo. Upoštevajte, da poliestrska smola raztaplja nekatere plastike, na primer, ne uporabljajte kozarca jogurta ali akrilne plastike. Smolo zmešamo s katalizatorjem v razmerju 1%, tako da 10 ml katalizatorja dodamo enemu litru. Zmešajte toliko smole, kot jo potrebujete za delo. V pol litra smole bomo dali 5 ml katalizatorja. Ti odmerki so običajno odvisni od številnih dejavnikov. Najpomembnejša temperatura zraka! Če delate pri nizki temperaturi, lahko v pol litra smole prosto namestite 10 ml. Previdno dodajte katalizator v poletnih mesecih. Če se zgodi, da ste se zmotili, zavrzite in naredite novo. Ko dodajate katalizator v smolo, ga dobro pretresite. Katalizator je sicer smolni aktivator, brez katerega smola ne more nastati. Čez nekaj časa boste med delom videli, da smola spremeni barvo iz modre v rumeno. To je indikator, da niste pomotoma pozabili dati katalizatorja.

pokličite nas in se pozanimajte še o ostalih naših storitvah:
ročna laminacija, popravilo plastike, laminiranje, izdelava jadrnice, izdelava jadrnice iz kalupa, antifouling zaščita podna jadrnice čolnov

Nanesite sloje steklenih vlaken

Plastificiranje robov krmnega zrcala

Bodite pozorni na ta del operacije! Če vstavimo katalizator v smolo in dobro pretresemo, lahko začnemo z delom. Potopite valjček v smolo in najprej pobarvajte robove, na katere položite stekleno blazino. Po tem lahko spenjamo prvi sloj stekla. Ko ste nanesli prvi sloj, ga prekrijte z valjčkom. Takoj zatem vstavite dolžino drugega traku v vrsto, pazite, da se prekrivajo vsaj 2 cm ena nad drugo. In tako, lepilni trak zlepite povsod okoli krmnega zrcala na spojih med trupom in zrcalo blatnika. Ko nanesete vse, začnite lepiti drugo plast stekla. Pri mazanju s smolo pazite, da ne pustite "suhih" delov. Steklena blazina mora biti optimalno namočena, kar pomeni, da smola na stekleni blazini mora biti zadostna, vendar ne preveč. Po drugi plasti navijte stekleno blazino z valjem za odvajanje zraka.

Verjetno se sprašujete, zakaj ne morete odrezati en velik kos in ga nato nalepiti po celotni dolžini čolna in traku ne rezati 20-30 cm. Stvar je zelo preprosta! S kratkimi trakovi je veliko enostavnejše in bolj praktično delo. Videz tega postopka izgleda enostavno, vendar je veliko kotov in zavojev ter lahko zelo ozek prostor za delo.
V kolikor želite, da vam delo opravimo mi smo pravi naslov za to
pokličite nas in se pozanimajte še o ostalih naših storitvah:
ročna laminacija, popravilo plastike, laminiranje, izdelava jadrnice, izdelava jadrnice iz kalupa, antifouling zaščita podna jadrnice čolnov

Ključne besede:

MNENJA

Oddaj mnenje

© 2006 - 2019 Vse pravice pridržane, zasebno lastništvo www.info-slovenija.si