Brezplačne informacije 080 34 22

KONDICIJSKA PRIPRAVA IN ŠPORTNA MASAŽA, TRENIRANJE EKIPNIH ŠPORTOV, ŽANE BORTEK S.P.

Beblerjev trg 3 , Ljubljana, Osrednjeslovenska
Pokaži pot
  • Poslovna oblika:
  • Žane Bortek s.p.
  • Davčna št.:
  • 46105760
  • Kontaktna oseba:
  • Žane Bortek
  • E-mail:
  • Govorimo:

Ponujamo različne vrste treniranja ekipnih športov kot tudi posameznikov.

 

Poleg kondicijske in telesne priprave nudimo tudi športne masaže.

Vrste treningov:

Visoko intenzivni intervalni trening (HIIT)

To je oblika treinga za katero so zančilni karatki visoko intenzivno intervali. Praviloma je tka vadba sestavljena iz visoko intenzivnih serij katerim nemudoma sledi obdobje počitka ali nizko intenzivna aktivnost. Študije so pokazale, da je vadba pri visoki intenzivnosti povečala koristi za kardiovaskularni sistem v primerjavi s srednjo ali nizko intenzivno vadbo. Taka oblika vadbe je nadvse primerna za izgubo telesne maščobe, posebej okrog pasu. V nadaljnji primerjavi je prednosti HIIT vadbe tudi, da v krajšem časovnem obdobju porabi več kalorij, tudi po že končani vadbi proces porabe kalorij še vedno traja. Časovno je tak način vadbe primeren za ljudi z malo časi, saj taka oblika vadbe ni časovno obsežna.

Kardiovaskularni trening

Taka oblika treninga je običajno merjena z VO2 max, mero, ki definira količino kisika, ki ga telo lahko sprejme in uporabi. Ta način treninga vsebuje gibalne vzorce, ki povečujejo srcno frekvenco in posledično telesno porabo kisika. Ta oblika vadbe je pomemben košček v mozaiku telesne pripravljenosti, saj bodo od nje imeli korist tako profesionalni športniki kot rekreativci.

 

Ključne besede:

MNENJA

Oddaj mnenje

© 2006 - 2019 Vse pravice pridržane, zasebno lastništvo www.info-slovenija.si